Zprávy

Termíny zápisu do studia v akademickém roce 2025/26

Zveřejňujeme termíny zápisu do studia pro úspěšné uchazeče a uchazečky, který bude probíhat online. Pro úspěšnou registraci k online zápisu je třeba dodat požadované dokumenty, podepsaný zápisový list a smlouvu o užití školních děl.

Bakalářské studium

Požadované dokumenty: Ověřená kopie maturitního vysvědčení nebo ověřená kopie nostrifikace, ověřená kopie certifikátu B2 z češtiny (min. 80 % úspěšnost), podepsaný zápisový list a smlouva o užití školních děl.

Pro náhradní termín zápisu je nutno podat písemnou žádost s uvedením důvodu. Žádost je možné donést osobně na studijní oddělení nebo zaslat doporučeným dopisem na níže uvedenou adresu.

Otevření registrace k online zápisu

V elektronické přihlášce (uchazeči se registrují k zápisu samostatně).

  • 1. 5. – 21. 7. 2025
  • 1. 9. – 15. 9. 2025 pro náhradní termín

Termín dodání požadovaných dokumentů

Osobní doručení na studijní oddělení FA nebo termín doručení poštou na FA.

  • do 21. 7. 2025
  • do 15. 9. 2025 pro náhradní termín

Ověřené kopie potřebných dokumentů, zápisový list a smlouvu o užití školních děl je možné donést buď osobně na studijní oddělení (vzhledem k možnosti čerpání dovolených doporučujeme dohodnout termín předem telefonicky nebo emailem), nebo zaslat doporučeným dopisem na adresu:

Fakulta architektury ČVUT v Praze
Studijní oddělení - přijímací řízení - kancelář 149
Thákurova 9
166 34 Praha 6 - Dejvice

Datum zápisu

Den elektronického převedení do studia – bez osobní účasti uchazečů.

  • 22. 7. 2025
  • 16. 9. 2025 = náhradní termín, žádost nutná do 31. 7. 2025

Navazující magisterské studium

Požadované dokumenty: Ověřená kopie Bc. diplomu + dodatek k diplomu nebo ověřená kopie nostrifikace, ověřená kopie certifikátu B2 z češtiny (min. 80 % úspěšnost), podepsaný zápisový list a smlouva o užití školních děl.

Pro náhradní termín zápisu je nutno podat písemnou žádost s uvedením důvodu. Žádost je možné donést osobně na studijní oddělení nebo zaslat doporučeným dopisem na níže uvedenou adresu.

Otevření registrace k online zápisu

V elektronické přihlášce (uchazeči se registrují k zápisu samostatně).

  • 1. 6. – 17. 7. 2025
  • 1. 9. – 15. 9. 2025 pro náhradní termín

Termín dodání požadovaných dokumentů

Osobní doručení na studijní oddělení FA nebo termín doručení poštou na FA.

  • do 17. 7. 2025
  • do 15. 9. 2025 pro náhradní termín

Datum zápisu

Den elektronického převedení do studia – bez osobní účasti uchazečů.

  • 18. 7. 2025
  • 16. 9. 2025 = náhradní termín, žádost nutná do 31. 7. 2025

 

Ověřené kopie potřebných dokumentů, zápisový list a smlouvu o užití školních děl je možné donést buď osobně na studijní oddělení (vzhledem k možnosti čerpání dovolených doporučujeme dohodnout termín předem telefonicky nebo emailem), nebo zaslat doporučeným dopisem na adresu:

Fakulta architektury ČVUT v Praze
Studijní oddělení - přijímací řízení - kancelář 149
Thákurova 9
166 34 Praha 6 - Dejvice

Za obsah této stránky zodpovídá: Ing. arch. Kateřina Rottová, Ph.D.