Výběrová řízení a kariérní příležitosti

Přinášíme informace o probíhajících a připravovaných výběrových řízeních. Věříme, že otevřenost a transparentnost jsou klíčové, a proto zde naleznete všechny informace přehledně a na jednom místě. Budeme rádi, když se stanete součástí našeho týmu.

Kontakt

Personální oddělení

Personální agendu má na FAČVUT na starosti Petra Průšová. Pro komunikaci s personálním oddělením lze také použít e-mail personalni@fa.cvut.cz.

Probíhající výběrová řízení

Šéfredaktor / šéfredaktorka recenzovaného architektonického časopisu

Fakulta architektury ČVUT v Praze plánuje v roce 2026 zahájit vydávání recenzovaného půlročníku, který bude publikovat původní výsledky výzkumu v oblasti architektury, krajinářské architektury, urbanismu a prostorového plánování a také statě, které při zkoumání architektury uplatňují mezioborovou perspektivu či perspektivu tzv. uměleckého výzkumu. Záměrem FA ČVUT je, aby periodikum oslovilo mezinárodní odbornou komunitu a reflektovalo potřeby a trendy oboru.

Mzda měsíčně při úvazku 1,0:

  • 65.000 Kč

Úvazek:

  • 0,5 (20 hodin týdně)

 
Popis pracovní činnosti: 

  • formulovat vizi a poslání časopisu;

  • koordinovat přípravy předcházející vydávání časopisu, včetně spoluúčasti na sestavení redakčního týmu a formulování zásad publikační etiky a recenzního řízení;

  • zodpovídat za vydávání časopisu na FA ČVUT;

  • zajišťovat kvalitu a integritu časopisu, včetně získávání vhodných vědeckých textů, spolupráce s redakční radou, dodržování principů publikační etiky a recenzního řízení;

  • řídit chod redakce a proces vydávání časopisu, včetně komunikace s autory a spolupráce s externími recenzenty;

  • implementovat postupy open access a bibliometrické aspekty spojené s vydáváním odborného časopisu;

  • budovat síť odborných kontaktů s cílem rozvíjet výzkum v oboru;

  • ve spolupráci s vedením FA ČVUT navrhovat rozpočet časopisu a ucházet se o externí spolufinancování v rámci dotačních programů;

  • koordinovat distribuci a propagaci časopisu.

Požadavky: 

  • minimálně doktorské vzdělání (Ph.D., CSc. nebo srovnatelné vzdělání v zahraničí),

  • vlastní vědecká a publikační činnost v oboru architektury či v příbuzných oborech;

  • přehled o aktuálních vědeckovýzkumných tématech oboru;

  • zkušenost s redakční či editorskou prací, znalost vydavatelského procesu, citačních norem, výzkumné a publikační etiky;

  • znalost českého a anglického jazyka umožňující práci s odborným textem;

  • zkušenost s dotačními programy v oblasti kultury výhodou;

  • zkušenost s prací s elektronickými redakčními systémy a s bibliometrickými databázemi výhodou;

  • orientace v zásadách publikování v režimu open access výhodou.

Předpokládaný nástup: 01/26 nebo dle dohody

Termín přihlášky do: 12. 12. 2025 

Podrobnosti
 

připravovaná výběrová řízení

V tuto chvíli nemáme žádná připravovaná výběrová řízení. O nových pracovních příležitostech vás budeme informovat, jakmile budou dostupné.

výsledky

VEDOUCÍ ATELIÉRU A ASISTENT / ASISTENTKA ATELIÉRU NA ÚSTAV PAMÁTKOVÉ PÉČE

  • Ing. arch. Martin Čtverák
  • Ing. arch. Tomáš Tomsa

VEDOUCÍ ATELIÉRU A ASISTENT / ASISTENTKA ATELIÉRU NA ÚSTAV MODELOVÉHO PROJEKTOVÁNÍ

  • Ing. arch. Mag. arch. Saman Saffarian

VEDOUCÍ ATELIÉRU NA ÚSTAV KRAJINÁŘSKÉ ARCHITEKTURY

  • Ing. Zuzana Štemberová
  • MgA. Eva Jeníková

VEDOUCÍ ATELIÉRU A ASISTENT / ASISTENTKA ATELIÉRU NA ÚSTAV NAVRHOVÁNÍ II

  • Ing. Ondřej Hofmeister
  • MgA. Michal Liska

ODBORNÝ ASISTENT / ASISTENTKA NA ÚSTAV KRAJINÁŘSKÉ ARCHITEKTURY

Ing. Markéta Svobodová

ASISTENT / ASISTENTKA ATELIÉRU ZKN NA ÚSTAV KRAJINÁŘSKÉ ARCHITEKTURY

  • Ing. Petr Stojaník

ASISTENT / ASISTENTKA ATELIÉRU ZÁKLADŮ ARCHITEKTONICKÉHO NAVRHOVÁNÍ NA ÚSTAV NAVRHOVÁNÍ III

  • MgA. Lukáš Foltýn

přihlášky

Náležitosti přihlášky

  1. Vyplněná přihláška (viz vzor)
  2. Přílohy
  • motivační dopis
  • strukturovaný profesní životopis s přehledem odborné, tvůrčí, pedagogické, resp. publikační a vědecké činnosti včetně ohlasů,
  • prosté (neověřené) kopie dokladů o dosaženém vysokoškolském vzdělání a dosažených vědecko-pedagogických titulech – doklady v originálu či ověřené kopii dodá vybraný uchazeč / ka po ukončení výběrového řízení.

Způsob přihlášení

  • Přihlášku se všemi přílohami zašlete e-mailem na adresu personálního oddělení FA ČVUT petra.prusova@fa.cvut.cz.
  • Materiály lze odevzdávat v českém, slovenském nebo anglickém jazyce.
  • Podáním přihlášky dává uchazeč / uchazečka souhlas se zpracováním osobních údajů pro potřeby výběrového řízení v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679 a současně dává souhlas s distribucí dodaných materiálů členům a členkám komise pro výběrové řízení.

Průběh výběrového řízení

  • Vypsání výběrového řízení je zveřejněno na úřední desce ČVUT a ve veřejné části webových stránek FA ČVUT
  • Naplnění formálních požadavků přihlášky, kvalifikační a odborné předpoklady uchazečů / uchazeček posuzuje v souladu s platnými vnitřními předpisy a na základě zaslaných podkladů odborná komise jmenovaná děkanem.
  • Podle vlastního uvážení může komise pro výběrové řízení pozvat všechny nebo vybrané uchazeče / uchazečky k pohovoru.
  • FA ČVUT si vyhrazuje právo nevybrat žádného / žádnou z uchazečů / uchazeček. FA ČVUT je oprávněna výběrové řízení kdykoli zrušit

 

další podklady

Za obsah této stránky zodpovídá: Ing. arch. Kateřina Rottová, Ph.D.