Vydávání hesel na dálku a přístup do MOODLE pro externisty
24/9/2020
Pokud jste student:
Volejte na číslo HelpDesku VIC +420 22435 9779 kde budete vyzváni k odpovědi na několik kontrolních otázek. V případě splnění všech podmínek Vám bude Heslo sděleno pomocí SMS na Vaše telefonní číslo.
Pokud jste zaměstnanec:
Kontaktujte předem svého vedoucího. Sdělte mu, že máte problém s heslem a upozorněte ho, že bude kontaktován HelpDeskem VIC pro ověření. Následně volejte na číslo HelpDesku VIC +420 22435 9779 kde budete vyzváni k odpovědi na několik kontrolních otázek. HelpDesk VIC ověří u Vašeho vedoucího, že jste ho požádal o potvrzení problému s Heslem ČVUT. V případě splnění všech podmínek Vám bude Heslo sděleno pomocí SMS na Vaše telefonní číslo.
Podrobné informace ke změně hesel najdete na webu IST ČVUT
Pokud jste externista a potřebujete vstupovat do MOODLE
Bez přístupových údajů do výpočetních systémů systémů ČVUT nelze vstupovat ani do MOODLE (také spravuje ČVUT). Přístupové údaje (uživatelské jméno a heslo) mohou externisté získat:
- Ve vydavatelství průkazů VIC v budově červené menzy, Bechyňova 2571/3, Praha 6, osobně po předložení dokladu totožnosti.
- Na dálku telefonicky viz pokyny zde.
- Od pověřeného správce hesla - IT oddělení na fakultě - po předložení dokladu totožnosti.
S přihlašováním do KOS aplikace MOODLE nijak nesouvisí, externisté do KOS přístup nemají.
Veškeré uživatelské návody (připojení k síti Eduroam, MS Teams, KOS atp.) najdete na webu ČVUT.