Zprávy

Vydávání hesel na dálku telefonicky spuštěno

Pokud potřebujete změnit své stávající heslo pro přístup do celouniverzitních a dalších aplikací, řiďte se aktuálními pokyny HelpDesku VIC ČVUT. Provoz telefonického HelpDesku je v pracovní dny od 9.00–15.00 h.

Pokud jste student:

Volejte na číslo HelpDesku VIC +420 22435 9779 kde budete vyzváni k odpovědi na několik kontrolních otázek. V případě splnění všech podmínek Vám bude Heslo sděleno pomocí SMS na Vaše telefonní číslo.

Pokud jste zaměstnanec:

Kontaktujte předem svého vedoucího. Sdělte mu, že máte problém s heslem a upozorněte ho, že bude kontaktován HelpDeskem VIC pro ověření. Následně volejte na číslo HelpDesku VIC +420 22435 9779 kde budete vyzváni k odpovědi na několik kontrolních otázek. HelpDesk VIC ověří u Vašeho vedoucího, že jste ho požádal o potvrzení problému s Heslem ČVUT. V případě splnění všech podmínek Vám bude Heslo sděleno pomocí SMS na Vaše telefonní číslo.

Podrobné informace ke změně hesel  najdete na webu IST ČVUT

Za obsah této stránky zodpovídá: Ing. arch. Jan Jakub Tesař, Ph.D.