pro studentky a studenty vyjíždějící do zahraničí

Abychom vám usnadnili výjezd na zahraniční studijní pobyt, pracovní stáž a BIP, vytvořili jsme pro vás průvodce, který vám procesem provede.

Kontakty

Oddělení pro zahraniční vztahy

Oddělení pro zahraniční vztahy poskytuje studujícím a zaměstnaným služby týkající se zahraničních aktivit, do nichž je FA ČVUT zapojena.

Zabezpečuje pobyt a studium zahraničních studentů na naší fakultě. Přijímá vyučující a studující ze zahraničních vysokých škol v rámci reciprocity, na pozvání apod.

Přihlašovací proces

 

 

  1. Přihlášení do programu Erasmus+

    Studenti a studentky se mohou přihlašovat do programu Erasmus+ přes aplikaci Mobility. V přihlášce si na každý semestr mohou zvolit tři preferované univerzity, doložit znalost cizího jazyka a přihlášku odeslat. Při výběru univerzity je klíčovým faktorem jazyk, ve kterém se na univerzitě studuje. Podrobné informace o doložení úrovně cizího jazyka naleznete v sekci Doložení úrovně cizího jazyka. 

    Přihlásit se mohou pouze ti, kteří mají v době podání přihlášky aktivní studium. K přihlášení do aplikace Mobility použijete přihlašovací údaje do KOSu. 

  2. Termíny přihlašování

    • 1. kolo: listopad – prosinec
    • 2. kolo: březen
    • 3. kolo: červen

    Rektorát ČVUT rozhoduje o vypsání 2. a 3. kola výběrového řízení na základě konzultace s fakultními koordinátory.

    V aplikaci Mobility vyberte v sekci Přehled termínů správné výběrové řízení. Dbejte na platnost výběrového řízení, správné kolo a mobilitní program. Můžete narazit i na starší, neplatná výběrová řízení.

  3. Kdo se může přihlásit?

    Výjezdu v rámci programu Erasmus+ se mohou zúčastnit studující magisterských studijních programů. Výběrové řízení probíhá rok před plánovaným výjezdem, proto se hlásí bakalářští studenti 3. ročníku a magisterští studenti 1. ročníku. 

  4. Volba univerzity a studijního oboru

    V přihlášce v Mobility si vybíráte pouze univerzity, kde můžete studovat obory: Architektura a urbanismus (kód 0731), Architektura (kód 0581), Design (kód 0212) nebo Krajinářská architektura (kód 0739). Někdy může u Krajinářské architektury chybět specifický kód a používá se kód 0731. Ověřte si na webu FA v seznamu partnerských škol, kde jsou uvedeny správné kódy a studijní programy – orientujte se podle filtru studijní obor

    Na webu FA v seznamu partnerských škol si můžete dále ověřit, zda má daná univerzita uzavřenou Erasmus+ smlouvu, v jakém jazyce probíhá výuka a jaká je kapacita smlouvy.  

    Jaký byl zájem o jednotlivé univerzity v roce 2025/2026 najdete v této tabulce.

  5. Délka pobytu

    Pobyt trvá zpravidla jeden semestr – zimní nebo letní. Vyjet je ale možné i na oba semestry na dvě různé školy nebo na celý rok na jednu školu. Některé univerzity mají specifické požadavky ohledně nominací na jednotlivé semestry nebo celý rok.  

    Například: 

    Antverpy přijímají studenty pouze na zimní semestr. 

    V Coimbře je povinné absolvovat celý akademický rok, protože ateliéry jsou dvousemestrální. Pobyt v Coimbře probíhá jako jeden semestr s Erasmus+ grantem a druhý semestr jako zero grant (bez finanční podpory, ale bez placení školného). Pokud zvolíte Coimbru, vyberte pobyt celý rok. 

    Ve Valencii (UP Valencia) přijímají studenty pouze na ZS nebo na celý rok. 

  6. Doložení úrovně cizího jazyka

    Každá zahraniční škola má pro výuku stanovený oficiální jazyk, jehož znalost je vyžadována a hodnocena ve výběrovém řízení. Informace v Mobility jsou orientační, závazné požadavky jednotlivých škol jsou uvedeny v seznamu partnerských škol. 

    Znalost jazyka můžete doložit následujícími způsoby: 

    • Certifikátem (např. z mezinárodní nebo státní jazykové zkoušky), 

    • Hodnocením předmětu Odborný jazyk I

    • Absolvováním jazykového testu (pro studenty, kteří nemají splněný předmět Odborný jazyk I nebo nechtějí použít jeho známku), přihlašování probíhá přes Mobility.

    U francouzštiny, italštiny a španělštiny také dokladem o absolvování bilingvních sekcí gymnázií. 

    Informace o počtu bodů za certifikát a zkoušku z odborného jazyka jsou k dispozici zde.

    Obecná pravidla 

    • Platnost certifikátů: Certifikát nesmí být starší než 4 roky. 

    • Platnost testů: Pokud jste test absolvovali v předchozích kolech výběrového řízení, můžete použít jeho výsledky.

    • Certifikáty nahrajte do přihlášky v Mobility. Výsledek z odborného jazyka nahrajte jako printscreen z KOS. 

    Uznávané certifikáty:  TOEFL, IELTS, CAE, FCE, DELF-DALF, TCF, UNIcert, DELE, CILS, CELI, PLIDA. 

    Na některých zahraničních školách je omezený výběr předmětů v anglickém jazyce a studující si mohou zapisovat i předměty mimo anglický studijní program. Tyto školy si mohou vyžádat doložení znalosti hlavního vyučovacího jazyka (francouzština, italština nebo španělština) například potvrzením o absolvování jazykového kurzu. 

  7. Odeslání přihlášky

    Před odesláním zkontrolujte všechny údaje, zvolte způsob doložení cizího jazyka a přihlášku odešlete. Neodeslané přihlášky jsou neplatné. Po odeslání přihlášky rozhoduje o jejím schválení proděkan pro pedagogickou činnost. Důvody pro neschválení mohou být: 

    • Studijní průměr horší než 2,2. 

    • Nedostatečný počet volných kreditů (potřeba je alespoň 20 volných kreditů). 

    Neschválené přihlášky nepostupují do další části výběrového řízení.

  8. Výběr zahraniční školy přes fakultní online systém

    Výběr zahraniční školy pro studující FA ČVUT probíhá přes online aplikaci na webu fakulty. Přesný postup a kritéria výběru jsou popsány v metodickém pokynu. 

    Do výběrového řízení Fakulty architektury ČVUT (FA ČVUT) budou zařazeni pouze ti studující, kteří: 

    • se úspěšně přihlásili v aplikaci Mobility ke studijnímu pobytu, 

    • mají schválený výjezd proděkanem pro pedagogickou činnost, 

    • a v požadovaném termínu splnili alespoň jednu z následujících podmínek: 

      • nahráli do aplikace Mobility jazykový certifikát, 
      • nahráli do aplikace Mobility printscreen z KOS s výsledkem předmětu Odborný jazyk I

      • úspěšně absolvovali jazykový test na FA ČVUT. 

    Výběrové řízení na FA ČVUT probíhá ve dvou kolech prostřednictvím elektronické aplikace dostupné na webových stránkách fakulty. Místa na zahraničních školách jsou přidělována na základě celkového bodového skóre a preferencí uvedených v přihlášce. V případě shodného počtu bodů mají přednost studující, kteří plánují vycestovat na celý akademický rok na jednu zahraniční školu. 

    Bodové skóre tvoří: 

    • 70 % studijní výsledky (vážený průměr za celé studium), 

    • 30 % jazykové skóre, 

    • +1 bonusový bod za aktivní účast v Erasmus Student Network (ESN). Za aktivní účast se považuje minimálně 3měsíční zapojení do činnosti, které musí být potvrzeno organizací ESN. 

    1. kolo výběrového řízení: 
    Aplikace automaticky zpracuje údaje z Mobility. Preference škol se určují podle pořadí semestrů a škol uvedených v přihlášce. Každému uchazeči je v 1. kole přidělena jedna škola. 

    2. kolo výběrového řízení: 
    Do 2. kola se mohou hlásit: 

    • studující, kteří v 1. kole místo nezískali nebo nepřijali přidělenou nabídku, 

    • studující, kteří mají zájem o výjezd na dva semestry na různé školy. 

    V aplikaci FA si uchazeči mohou zvolit neomezený počet zahraničních škol s volnou kapacitou. Místa jsou přidělována stejným způsobem jako v 1. kole. 

  9. Nominace na zahraniční univerzitu

    Nominace probíhá tak, že Erasmus+ asisstant Terézia Jancíková zadá vaše údaje do systému zahraniční univerzity a vytvoří Vám kartu v aplikaci Mobility. Zahraniční škola vás po nominačním deadlinu informuje o dalším postupu (obvykle založení přihlášky pomocí zaslaných přístupových údajů). 

    Po nominaci komunikujete přímo se zahraniční školou. Přihlášku vyplňte podle pokynů zahraniční univerzity a dodržte termín odeslání. 

    Termíny nominací: 

    Zimní semestr: březen – červen (většina univerzit se ozve do konce dubna, Španělsko, Itálie, Řecko a Francie do půlky června). 

    Letní semestr: září – listopad (většina univerzit se ozve do konce října, Španělsko, Itálie, Řecko a Francie do konce listopadu). 

    Nominace není zárukou přijetí na zahraniční univerzitu. 

  10. Administrativa před výjezdem

    A) Srovnávací arch 

    Dokument, ve kterém navrhujete, jak budou předměty absolvované na zahraniční škole uznány na FA ČVUT. Srovnávací arch je interní dokument fakulty a slouží pouze pro její potřeby. Ke stažení zde

    Postup: 

    • Vyplněný srovnávací arch předložte osobně nebo zašlete e-mailem Jitce Krupičkové na studijní oddělení (místnost č. 146) k podpisu proděkana. 
    • Uznávání kreditů: 

            Ateliéry: Uznávány typicky jako ATVZ za 11 ECTS kreditů. 

            Volitelné předměty: Uznávány podle počtu kreditů získaných

            na zahraniční škole (jako název uveďte Povinně volitelný 

            předmět). 

            Pokud není poměr ECTS kreditů 1:1, tak přiložit 

            přepočtovou tabulku ze stránek zahraniční školy. 

    • Po podpisu Vám bude zaslán sken na e-mail. 

    • Tento dokument následně nahrajete do aplikace Mobility. 

    • Jakákoliv změna ve zvolených předmětech v zahraničí musí být schválena naším studijním oddělením – je třeba vytvořit nový srovnávací arch a následně aktualizovat Learning Agreement. 

    B) Learning Agreement (LA) 

    C) Transcript of Records a Potvrzení o studiu před výjezdem 

    • Transcript of Records si můžete vygenerovat sami přímo z KOS jako Seznam absolvovaných předmětů (List of Completed Courses), poté ho nahrát do přihlášky od zahraniční školy. 

    • Také si můžete vygenerovat sami z KOSu potvrzení o studiu. Pokud zahraniční škola požaduje potvrzení pro nadcházející semestr, vydá ho paní Krupičková na Studijním oddělení. 

    D) Další potřebné dokumenty 

    • Po získání podpisů na srovnávacím archu, Learning Agreementu a obdržení Letter of Acceptance ze zahraniční univerzity nahrajte všechny dokumenty do své karty v aplikaci Mobility. 

    • Dále si musíte sami sjednat cestovní pojištění a nahrát pojistnou smlouvu do Mobility a také si zřídit eurový bankovní účet k obdržení Erasmus+ grantu. 

    • Do Mobility před výjezdem je nutné nahrát: letter of acceptance, potvrzení o studiu, schválený srovnávací arch, podepsaný learning agreement, pojistnou smlouvu. 

  11. Účastnická smlouva

    Zkontrolujte, zda máte všechny dokumenty a správně vyplněné údaje (včetně čísla účtu a kontaktů na osobu blízkou) nejpozději tři týdny před odjezdem.

    Nejpozději dva týdny před odjezdem podepište finanční dohodu, abyste získali Erasmus+ grant. K podpisu se přihlaste přes dotazník.

  12. Zkrácení a prodloužení pobytu

    Zkrácení pobytu 

    V případě, že student potřebuje zkrátit délku svého zahraničního pobytu, vyplní formulář Žádost o zkrácení pobytu. Podepsanou žádost zašle proděkance pro zahraniční vztahy ke schválení. Následně student naskenovaný dokument nahraje do systému Mobility. 

    Prodloužení pobytu 

    Pokud chce student prodloužit svůj zahraniční pobyt, nejprve kontaktuje proděkana pro studium. Poté vyplní formulář Žádost o prodloužení pobytu, nechá jej schválit a podepsaný dokument následně nahraje do systému Mobility.

Frequently Asked Questions

Lze přihlášku odeslat až po termínu?

Ne. Pouze přihlášky odeslané v termínu jsou zařazeny do výběrového řízení.

Jak se dokládá v přihlášce znalost cizího jazyka v případě angličtiny a němčiny?

Pro angličtinu a němčinu platí následující pravidla:

  • Certifikát: Pokud máte certifikát TOEFL, IELTS, CAE nebo FCE z angličtiny, vyberte tuto možnost v přihlášce a nahrajte jeho sken. Certifikát nesmí být starší než 4 roky.

  • Uznání předchozího testu: Pokud jste jazykový test absolvovali v některém z předchozích kol výběrového řízení na zahraniční pobyt, může Vám být uznán i pro aktuální kolo (výsledek rovněž nesmí být starší než 4 roky).

  • Písemný test: Pokud nemáte certifikát ani uznatelný výsledek předchozího testu, je nutné se přihlásit na písemný test. Termíny jsou zveřejněny přímo v aplikaci Mobility.

Jak se dokládá v přihlášce znalost cizího jazyka v případě jiných jazyků, jako je francouzština, italština, španělština, aj.?

Pokud máte certifikát z jiného jazyka, zvolte tuto možnost v přihlášce a nahrajte jeho sken. Certifikát nesmí být starší než 4 roky.

Pokud certifikát nemáte, můžete dodat potvrzení o jazykové způsobilosti od fakultního koordinátora. Tato potvrzení vystavují na žádost studenta příslušné jazykové katedry fakulty. Potvrzení musí být:

  • vystaveno v jazyce, ve kterém budete v zahraničí studovat,

  • obsahovat určení úrovně znalostí podle Společného evropského referenčního rámce (CEFR).

Další možností je jazykové přezkoušení:

  • na FA ČVUT v Kabinetu jazyků, nebo

  • na FSv ČVUT na Katedře jazyků.

V případě minoritních jazyků (např. pokud je výuka částečně v angličtině a částečně v italštině) je možné doložit účast na jazykovém kurzu pro minoritní jazyk a zároveň prokázat znalost angličtiny dle výše uvedených pravidel.

Znám již školu, na kterou mě bude koordinátorka nominovat. Co mám dělat?

Čekáte na potvrzení o nominaci. Ta Vám bude automaticky zaslána na e-mail.

Kdy mě bude koordinátorka nominovat?

Nominace na zimní semestr probíhají v březnu až červnu. Nominace na letní semestr v září až listopadu.

Přišlo mi potvrzení o nominaci. Co teď?

Čekáte, až Vás kontaktuje zahraniční univerzita, která Vám pošle deadlines, do kdy je nutné založit si u nich přihlášku a dodat potřebné dokumenty.

Obdržel jsem potvrzení o nominaci, ale zahraniční škola mě zatím nekontaktovala. Je to v pořádku?

Pokud Vás škola nekontaktovala do měsíce po zaslaném potvrzení o nominaci, kontaktujte koordinátorku. Často se stačí škole připomenout, nebo zjistit, co se děje.

Kde se podepisuje Srovnávací arch?

Srovnávací arch si předvyplníte a zanesete nebo zašlete na studijní oddělení k podpisu studijní referentky a studijního proděkana.

Vyplňuji papírový learning agreement nebo online learning agreement?

ČVUT je zapojeno do systému Online Learning Agreement (OLA).
Nejprve se zeptejte svého zahraničního koordinátora, zda partnerská univerzita tento systém podporuje.

  • Pokud ano, je nutné využít OLA.

  • Pokud ne, použijte vzorové PDF Learning Agreement.

Jak se vyplňuje online learning agreement (OLA)?

Přes aplikaci https://learning-agreement.eu/.

Když kliknete na "Login to access your learning agreement", otevře se stránka s video návodem, jak začít vyplňovat.

Koho mám vyplnit jako Sending Responsible Person v OLA?

Koho mám vyplnit jako Contact Person v OLA?

Musím podepsat finanční dohodu, abych dostal Erasmus+ grant?

Ano. Podpis je nutné naplánovat si osobně před výjezdem. Po výjezdu není možné finanční dohodu podepsat.

Existuje nějaký termín na podpis finanční dohody?

Nejpozději je dobré plánovat si podpis na rektorátě 14 dní před odjezdem. K podpisu se přihlaste zde.

Je nějaký rozdíl mezi účastnickou smlouvou a finační dohodou?

Obojí je totéž.

Po návratu ze studijního pobytu

  1. Krokovač

    Pro seznam dokumentů, které je nutné vyřešit po návratu ze studijního pobytu, si rozklikněte krokovač v oddílu "Erasmus+ mgr. a bc." a přejděte na část "Po návratu".

  2. Doklad o uznání předmětů

    Jakmile obdržíte od zahraniční univerzity Transcript of Records, zašlete jej nebo přineste společně s formulářem Doklad o uznání studia v zahraničí na studijní oddělení. Na základě těchto dokumentů Vám budou uznány předměty ze zahraničí.

  3. Doklad o délce studia

    Originál Dokladu o délce studia je nutné odevzdat na Oddělení zahraničních vztahů na rektorátě (8. patro) do 10 dnů od návratu. Tento doklad Vám potvrdí zahraniční univerzita, proto je třeba o něj požádat ještě před odjezdem. Pokud univerzita posílá tento doklad elektronicky, musí být zaslán přímo na ČVUT na e-mailovou adresu: navraterasmus@cvut.cz.

  4. Zpráva z pobytu (EU Survey)

    Vyplnění Zprávy z pobytu (EU Survey) je povinné. Výzva k vyplnění přijde na e-mail, který jste uvedl/a v aplikaci Mobility, prostřednictvím evropské databáze mobilit pro Erasmus+. Výzva je zasílána v nepravidelných intervalech, proto není třeba se znepokojovat, pokud nedorazí hned po návratu.

  5. Zpráva „NAEP“

    Vyplnění zprávy NAEP (Národní agentury pro evropské vzdělávací programy) je dobrovolné. Návod k vyplnění naleznete v krokovači. Databáze Závěrečných zpráv je volně přístupná, a pokud ji vyplníte, pomůžete budoucím studentům při plánování jejich pobytů.

  6. Nahrání dokumentů

    Po návratu je nutné nahrát všechny relevantní dokumenty do karty studenta v systému Mobility:

    • Doklad o uznání předmětů,
    • Doklad o délce studia na OZV (8.patro),
    • Transcript of Records,
    • Zprávu z pobytu (EU Survey).

pracovní stáž

❗ Od 1. 10. 2025 do 16. 11. 2025 je otevřeno přihlašování do výběrového řízení na pracovní stáže Erasmus+ pro studenty pregraduálního studia. Tento termín se týká studentů, kteří plánují zahájit stáž od 7. ledna 2026.

 

Pracovní stáže v rámci programu Erasmus+ jsou určeny studentům a studentkám všech stupňů studia na FA ČVUT – bakalářského, magisterského i doktorského. Stáž je možné absolvovat během studia nebo také jako absolventskou stáž, která musí být naplánována a schválena ještě v době aktivního studia a zahájena nejpozději do 12 měsíců po jeho ukončení. Veškeré formality (výběr organizace, jazykové ověření, podání přihlášky a podpis účastnické smlouvy) je proto nutné vyřídit během studia.

Stáže lze absolvovat v ateliérech, výzkumných institucích, veřejných nebo nevládních organizacích v programových zemích Erasmus+.

Výše stipendia Erasmus+:

  • v Evropě 690–810 € měsíčně podle nákladů země (konkrétní částky za rok 2025 zde)
  • mimo Evropu alespoň 700 € měsíčně plus částečné proplacení cestovních nákladů.
  • Studenti se znevýhodněním (se znevýhodněním či ekonomickou překážkou) mají nárok na další podporu.

  1. Plánování výjezdu

    Před podáním přihlášky je třeba zvážit místo konání, délku a termín plánované stáže. Pracovní stáže nejsou standardně ohodnoceny kredity, a proto je nutné jejich absolvování sladit se studijním plánem.

    Výjezd je třeba konzultovat s:

    • proděkanem pro pedagogiku
    • školitelem (v případě doktorského studia).
  2. Výběr hostitelské organizace

    Hledání vhodné organizace je iniciativou samotného studenta nebo studentky. K vyhledávání lze využít:

    S hostitelskou organizací je nutné dohodnout:

    • termín stáže,

    • náplň práce, 

    • případný finanční příspěvek (doplněk ke stipendiu).

  3. Formulář Ex-ante

    Formulář Ex-ante slouží jako předběžný plán stáže. Obsahuje základní údaje o stáži – termín, obsah, výše odměny a informace o organizaci.

    Po vyplnění je nutné dokument nechat schválit a podepsat odpovědnou osobou v hostitelské organizaci (např. vedoucím stáže, vedoucím arch. kanceláře).

  4. Jazykové ověření

    Jazykové potvrzení vystavuje: Robin Arthur Healey robin.arthur.healey@cvut.cz

    Jazyková úroveň se ověřuje formou krátkého ústního pohovoru (cca 10–15 minut). V případě platného jazykového certifikátu (např. IELTS, TOEFL) nebo již dříve absolvovaného ověření je možné domluvit se na přímém vystavení potvrzení.

  5. Přihláška v systému Mobility

    Přihlášky do programu Erasmus+ pracovní stáže se podávají v online systému: 

    Mobility → Přihlášky → Erasmus – pracovní stáže → Příslušné kolo

    K přihlášce je nutné přiložit:

    • podepsaný formulář Ex-ante,
    • jazykové potvrzení.

    Po vyplnění všech údajů je nutné přihlášku odeslat.

    Přihlásit se mohou pouze ti, kteří mají v době podání přihlášky aktivní studium. V případě absolventských stáží platí, že přihláška musí být podána a schválena před ukončením studia.

  6. Před odjezdem

    Po schválení přihlášky následují formality před výjezdem:

    • Vyplnění Learning Agreement. V dokumentu je nutné uvést fakultního supervizora (vedoucí nebo asistent ateliéru, vedoucí bakalářské nebo diplomové práce) a náplň práce.

    • Vyplněný LA zašlete fakultní koordinátorce k podpisu.

    • Uzavření komerčního cestovního pojištění.

    • Registrace a vytvoření účtu v systému EU Academy pomocí fakultní e-mailové adresy. Po přihlášení je třeba otevřít kurz a připojit se k jazykové komunitě podle jazyka mobility (EN, FR, DE, ES).

    • Absolvování OLS jazykového testu (minimální požadovaná úroveň: B2 dle CEFR)

    • Osobní podpis Účastnické smlouvy na rektorátu ČVUT (8. patro).
    • Po podpisu smlouvy je vyplaceno 80 % stipendia předem.

  7. Během stáže

    Studující jsou povinni pravidelně nahrávat měsíční zprávy do systému Mobility.

    Absolventi a absolventky zasílají zprávy e-mailem na adresu rektorátního koordinátora: Bc. Bohdan Orlovbohdan.orlov@cvut.cz

    V případě potřeby prodloužení nebo zkrácení stáže je nutné kontaktovat koordinátora včas.

  8. Po ukončení stáže

    Po návratu je nutné doložit následující dokumenty:

    • Certificate of Traineeship (v originále),
    • Závěrečnou zprávu – nahrává se v systému Mobility (sekce „Soubory“),
    • Participant Survey – bude zaslána automaticky e-mailem z evropského portálu.

    Formuláře ke stažení jsou dostupné v systému Mobility v záložce Soubory → Šablony.

    Po odevzdání všech výše uvedených dokumentů bude doplaceno zbývajících 20 % stipendia.

  9. Kontakty

    Než kontaktujete fakultní koordinátorku, doporučujeme si projít sekci FAQ.

    V případě dalších dotazů lze kontaktovat: Bc. Bohdan Orlovbohdan.orlov@cvut.cz

bip (Blended Intensive Programme)

je krátkodobá mezinárodní mobilita, která kombinuje:

  • Fyzickou část v zahraničí (5–30 dní, např. letní škola, workshop)
  • Virtuální část online (příprava, přednášky, projekty)

Účastní se ho minimálně 3 univerzity ze 3 různých evropských programových zemí.

  1. Podmínky účasti

    • Musíte být studentem ČVUT se statutem studenta po celou dobu BIP.
    • Nesmíte v době BIP čerpat jiný Erasmus+ grant.
    • Musíte mít ve svém studijním plánu volný předmět Workshop (Bc: 1×, Mgr: až 3×, PhD: neomezeně), jelikož za absolvování BIP získáte minimálně 3 ECTS.
    • Po návratu se kredity uznávají na základě potvrzení o absolvování a Transcript of Records.
  2. Financování pro studenty

    Pokud je FA ČVUT účastnická instituce:

    • 79 EUR/den (1.–14. den včetně cesty)
    • 56 EUR/den (15.–30. den)
    • Možnost příspěvku na ekologickou dopravu (Green Erasmus).

    Pokud je FA ČVUT koordinátor:

    • Domácí studenti grant nedostávají (financuje se organizace).
  3. Jak to probíhá krok za krokem

    1. Pedagog informuje studenty ohledně BIP a vybere účastníky.

    2. Rektorát vypíše výběrové řízení v systému Mobility.

    3. Do Mobility se nahrají:

    • Letter of Acceptance
    • Learning Agreement (Short mobility)
    • Formulář Absolventi workshopu BIP (jako srovnávací arch)
    • Cestovní pojištění
    • Potvrzení o studiu

    4. Po absolvování workshopu garant předmětu potvrdí splnění workshopu a studijní oddělení vám zapíše kredity.

    5. Donesete originály Transcript of Records a Confirmation of Study Period na Rektorát (8.patro).

  4. Kontakty

    • Fakultní koordinátorka FA ČVUT – Mgr. Eliška Pham
        tra.pham@fa.cvut.cz | +420 770 331 908
    • Institucionální koordinátorka Erasmus+ ČVUT – Mgr. Helena Houšková
        helena.houskova@cvut.cz | +420 224 353 461

Za obsah této stránky zodpovídá: Ing. arch. Kateřina Rottová, Ph.D.