„...hledání a znovuobjevování"
Hledání možných záchytných bodů; vnímání; porozumění; a kreativní přetváření městského prostředí: to jsou kroky, které definují proces městského designu. Ale právě grafický design je médiem, které nám umožňuje interpretovat městskou realitu určitým způsobem, zaměřit pozornost na to, co designér považuje za důležité, zatímco méně důležité věci nechává rozmazané. Z tohoto důvodu není zjevná grafická dokonalost pouze nástrojem pro zprostředkování obsahu návrhu, ale spíše její metodikou "hledání a znovuobjevování".
Tento grafický jazyk umožňuje Barboře abstrahovat a tematizovat problém hranic mezi historickým a moderním „slovníkem“ vnitřní a periferní části města. Tyto schopnosti jí pomáhají propojit abstraktnější makroúrovně konceptu návrhu s konkrétnějšími mikroprostory městského prostředí. Tato citlivost jí pomáhá vytvářet její metajazyk, který dokáže zdánlivě vyplnit mezery, ale zároveň její gramatika dokáže tuto linii městských prostorů přeformulovat do jednoho uceleného příběhu. I když některá její návrhová rozhodnutí mohou být diskutabilní, její osobní přístup a perspektiva řadí její projekt mezi nejlepší v této soutěži.